czerwca 04, 2022

info 04.06.2022


Droga Armio

Na porządny odcinek o (w końcu powinno się udać) ludzkiej porze zapraszam was jutro, dzisiaj nie dam rady się wyrobić tak jak bym chciał

Już od dłuższego czasu robię konkretne rozeznanie nadrabiając to co się działo, nadganiając zaległości i odnajdując się w tych wszystkich informacjach a nie chcę znowu wrzucić o niewiadomo której odcinka tylko ustabilizować regularność i powrócić do maks 20 jako godziny gdy już można Red Pill News obejrzeć.

W niedzielę czyli też jutro umawiamy się na sztywno na live o 21:00.

Drugi sezon What on earth happened jest obecnie lektorzony przez tą samą grupę, która kontynuuje lektorzenie sequelu upadku kabały, ja dostałem do lektorzenia sezon trzeci, bo jak już wcześniej mówiłem współpracujemy (ja dopiero dołączyłem) i lektorzymy wspólnie projekty Ewaranona.

Tutaj materiały w większości z napisami. 

https://t.me/EwaranonPoPolsku
 
Żeby nie pomieszać chronologii to jak tylko pojawi się lektor sezonu drugiego to oczywiście go wrzucę w całości na YT, 
a od poniedziałku biorę się za ten 3 sezon ale nie będę go wrzucał od razu, dopóki nie pojawi się drugi w całości z lektorem, co powinno stać się niebawem.

Na RUMBLE jeszcze 1 sezonu nie wrzuciłem i nie wiem czy mi się dzisiaj uda.

Więc odcinek i live jutro, a dzisiaj życzę wam po prostu miłej soboty.

Sława! 
(mówiłem tak, mówię i będę mówił bez względu na to jakie narodowości czy grupy tegu używają, to było jest i będzie NASZE lechickie pozdrowienie) 

Sława bracia i siostry <3 
WWG1WGA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Rafał Kędzierski | Red Pill News , Blogger