listopada 08, 2021

Drugi sezon Upadku Kabały

 Chyba największa cegiełka jaką od siebie dołożyłem do wielkiego przebudzenia.



Upadek kabały to seria dokumentalna holenderskiej badaczki Janet Ossebaard. Oryginalna seria pierwsza została obejrzana miliony na razy na całym świecie zanim system całkowicie zablokował możliwość odtworzenia materiału na głównych platformach. 

Upadek kabały jest to seria która wyrywa z fałszu jak mało która. Poziom dawkowania informacji prezentowanych widzowi jest stopniowo zwiększany omijając tym samym barierę jaką stanowiłby dysonans poznawczy wywołany rzuceniem odbiorcy na zbyt głęboką wodę.

Forma jest jedną z najbardziej przystępnych form dla mas, prezentacja wizualna zgrywająca się w czasie z narracją autorki pozwala zrozumieć z łatwością prezentowane zagadnienia.

Tutaj przetłumaczona cała seria 1 (NIE JESTEM AUTOREM)

Upadek Kabały Cały sezon 1

__________________________________

Upadek Kabały Sezon drugi. 

Od 3 odcinka w 100% moja autorska praca, moja i Martyny, tłumaczenie i montaż lektora wraz z tłumaczeniem bardzo istotnych artykułów, które potwierdzają wszystko co mówi autorka.

1 odcinek dostałem od pewnego cyfrowego żołnierza, którego serdecznie pozdrawiam.

tłumaczenie odcinka 2 i 3 dostałem od znajomej, która z kolei miała je od swojego szwagra

cała reszta włącznie z ostatnim przetłumaczonym przeze mnie odcinkiem - 17 - dostępna będzie tutaj:

UPADEK KABAŁY DRUGI SEZON

i tutaj, ze względu na brakujący 6 odcinek, który RUMBLE notorycznie usuwało

UPADEK KABAŁY DRUGI SEZON CDA.PL I BRAKUJĄCY 6 ODCINEK


Odcinki zwykłem robić w niedziele, sama Janet powiedziała w odcinku 17, że nie ma pojęcia ile jeszcze odcinków wypuści, niezależnie od tego ile ich będzie to wszystkie przetłumaczę i wrzucę. 


Tak więc zapraszam tutaj w każdy poniedziałek, kolejne odcinki będą pojawiać się tego właśnie dnia



1 komentarz:

  1. Cześć bracie. Czy nie jest trafniej przetłumaczyć cabal jako koteria a nie kabała?
    Dziękuję ❤️

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Rafał Kędzierski | Red Pill News , Blogger