kwietnia 09, 2022

09.04.2022

Słuchajcie kochana droga armio, zapraszam was jutro na live, tam sobie omówiomy bieżące sprawy, co ja wam będę mówił, wszyscy jesteśmy ludźmi i wszyscy mamy swoje życia, mi ostatnie dni od tego momentu co musiałem zostawić robienie odcinka do dzisiaj, zleciały tak, że byłem zaabsorbowany prywatnymi sprawami, które ogarnąłem do dzisiaj do południa, i zamiast robić odcinek na szybko, który pewnie byłby beznadziejny uznałem, że ten czas kiedy praktycznie zapomniałem o istnieniu internetu potrwa do jutra. Tak więc tak to wygląda, załatwiłem co miałem załatwić poza internetem, jutro się spotkamy i omówimy co trzeba omówić bo ja przed livem zanurkuje w świat, który porzuciłem na kilka dni i wyłowie informacje, które by się znalazły w Red Pill News i je przytoczę. Tak przy okazji uwierzcie mi taki odpoczynek od tego nawału informacyjnego naprawdę dobrze robi i polecam każdemu. Nawet jak człowiek lata i załatwia niekoniecznie przyjemne sprawy to i tak głowa odpoczywa jeśli jest z dala od tych wszystkich infornacji zalewających nas z prawa i lewa. Tak więc widzimy się jutro o 20:00, a dzisiaj po prostu wrzuciłem sobie na luz po ostatnich dniach zalatanych, zwłaszcza, że jutro i tak się widzimy a w poniedziałek będę robił odcinek z weekendu. Mam nadzieję, że zrozumiecie i mam nadzieję, że tak samo jak ja miło spędzicie dzisiejszy wieczór w rodzinnym gronie, a jutro w podobnej atmosferze spędzimy live i przywrócimy równowagę po ostatnim. Niech wam się darzy, 
Sława bracia i siostry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Rafał Kędzierski | Red Pill News , Blogger